FANDOM

Simone Lenoir
Simone.png
Információk
Neme
Haja szőke
Szemei zöld
Képesség/erő átalakulhat macskalénnyé
Állás ültetvénytulajdonos
Produkció
Első megjelenés Scooby-Doo a zombik szigetén
Magyar hangja Balázs Ágnes

Simone Lenoir egy macskalény, aki képes emberi alakot felölteni. A Sebhely Birtokon lakik.

MegjelenéseSzerkesztés

Simone emberi alakban egy középkorú szőke hölgy, rövid hajjal, elegáns öltözékkel, vörös rúzzsal.

SzemélyiségeSzerkesztés

Emberi alakban igyekszik elegánsan viselkedni, kissé szemrehányóan, finoman. Kifejezetten kedveli és félti macskáit.

Igazi énje egy macska lény, aki vuduvarázslatot űz Lena és alkalmanként Jacques társaságában, és igyekszik a szigetre csábított turistákból elszívni az erőt, hogy halhatatlan maradjon.

TörténeteSzerkesztés

RégenSzerkesztés

Picturesimonelena.jpg

Simone és Lena macskaistenükhöz fordulnak segítségért.

Az 1700-as években érkezett a Sebhely-szigetre polgártársaival, köztük Lena Dupree-val. Különleges vallásnak hódoltak, mely egy macskaistenben hitt. A boldog élet a szigeten nem tartott sokáig. Annak vége lett, mikor Sebhelyes Jack a szigetre jött kalózbandájával és megöletett mindenkit rajta, és Lenán kívül. Nekik sikerült elbújniuk. Macskaistenükhöz könyörögve azt kérdék, bár megmenekülhetnének: a macskaisten megvédte őket, és macskalényekké változtak, majd megölték a kalózokat. A későbbiekben a szigetre jutott turistáknak elszívták erejüket vuduvarázslat segítségével többek közt.

Scooby-Doo a zombik szigeténSzerkesztés

A banda a szigetre érkezett, és kiderítették Simone titkát. Később a Rejtély Rt. feloldozta az átkot a szigetről, és így, ezzel együtt a macskalények, köztük Simone is elpusztult.

MegjelenéseiSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki