FANDOM

Köszönhetően a rengeteg elkészült epizódnak, az évek során Scooby sok rokonát ismerhettük meg.

TagjaiSzerkesztés

  • Scrappy-Doo: Scooby fiatal unokaöccse (Testvérének Ruby-Doo-nak a fia). Scrappy a legnevezetesebb Scooby rokonai közül. 1979-től visszatérő karaktere a sorozatnak. Legfőbb jellemvonása az akaratosság és az, hogy szembeszálljon a gonosztevőkkel és megküzdjön velük (nagybátyjával ellentétben). Nem ismeri fel Scooby gyávaságát, szemében nagybátyja egy hős. Bozont és Scooby jelen volt születésénél.
  • Scooby-Dum: Scooby unokatestvére. Egy kékesszürke kutya, aki világ életében detektív akart lenni. De eléggé lassú a felfogása, még jóval a rejtély megoldása után is keresi a válaszokat.
  • Dooby-Doo: Scooby ikertestvére (hármasikrek), énekes. Azon kevés rokonok egyike, akinek fején haj van.
  • Skippy-Doo: Scooby másik ikertestvére, nagyon intelligens. Ő az egyedüli a családban, aki szemüveget visel.
  • Yabba-Doo: Scooby testvére. Egy fehér kutya, akinek a tulajdonosa a délkeleti Deputy Dusty. Ő a sorozat végén a "Yippity-Yabbity-Doooo" felkiáltással búcsúzik.
  • Ruby-Doo: Scooby lánytestvére, Scrappy édesanyja.
  • Howdy-Doo: Scooby fiú testvére, aki imádja a szupermarketek reklámújságait olvasni.
  • Scooby-Dee: Scooby unokatestvére. Egy fehér kutya, aki déli akcentussal beszél és korábban színésznő volt. S bár Ő és Scooby unokatestvérek voltak, Ő inkább szerelmesként viselkedett.
  • Whoopsy-Doo: Scooby unokatestvére, foglalkozása bohóc. Gazdája Bozont nagybátyja.
  • Dixie-Doo: Scooby unokatestvére.
  • Horton-Doo: Scooby nagybátyja, a tudományok és a szörnyek iránt érdeklődik.

A részek során megjelenik még Scooby anyja, apja, nagyapja, dédapja, valamint egy oroszlán, aki azt hiszi, hogy Scooby unokatestvére.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki