FANDOM

Robbie Amell
Robbie Amell.jpg
Információk
Neme férfi
Főbb szerepe(i) Fred Jones
Születés 1988. április 21.

Robert Patrick "Robbie" Amell egy kanadai színész, aki Fred Jones-t személyesítette meg a 2009-es és 2010-es élőszereplős tévéfilmekben.

Élete és pályafutásaSzerkesztés

Robbie Amell 1988. április 21-én született a kanadai Torontoban, Jennifer és Christopher Amell fiú gyermekeként. A Toronto Public Schools kezdett el járni iskolába, ahol 2000-ben sikeresen le is diplomázót. A színészet iránti vágya miatt, Robbie tovább próbálkozott a tanulással és a Canadian Studios Acting Academy dráma karán szerzett diplomát.

Robbie karrierje 2006-ban vette kezdetet, amikor megkapta Daniel Murtaugh szerepet a Twentieth Century Fox Film Corporation által készített Tucatjával olcsóbb című vígjáték második részében, majd ugyancsak 2006-ban szerepet kapott a Szökésben című sorozatban, ahol Stephent alakította két rész erejéig. 2007-ben két filmben is feltűnt, elsőként a Left for Dead című alkotásban láthattuk mint Blair, később pedig az Amerikai pite című film hatodik részében volt látható mint Nick Anderson.

2008-ban egy rész erejéig feltűnt a Murdoch nyomozó rejtélyei című misztikus sorozatban ahol Wallace Driscoll szerepebe bujt. Ugyanebben az évben volt látható Ashley Tisdale oldalán a Parti-randi című filmben, ahol Drew Pattersont alakította. 2006 és 2008 között pedig 17 rész erejéig szerepelt a Derek, a fenegyerek című sorozatban.

Karrierje során már több filmben és sorozatban megfordult, többek számára Fred karakterével lett híres, akit az új Scooby-Doo tévéfilmekben alakított, mások szerint pedig a True Jackson, VIP című Nickelodeon sorozatban való alakítása tette sikeressé, végül is mindkét szerepnek köszönhetően, Robbie lett a The CW csatorna egyik legújabb kiszemeltje.

2012-ben feltűnt Chris Colfer oldalán a Villámcsapás című filmben ahol Justin Walkert alakította. 2011 és 2012 között szerepelt a Bosszú című sorozatban, négy rész erejéig, majd 2012-ben vendégszereplő volt a Hazug csajok társasága című sorozatban. 2012-ben a 20th Century Fox Television elindította a 1600 Penn című sorozatot, aminek a szereplógardájához, Robbie is csatlakozott 2013-ban, ugyancsak ebben az évben készült a The CW csatorna egy újabb tini-sorozattal, ami A kiválasztottak nevet viselte, és ami októbertől volt látható. Az akciósorozatot egy évad után elkaszálta (22 rész).

2015-ben szerepelt a The DUFF vígjátékban, az Anatomy of the Tide című drámában, és a Max című családfilmben. Visszatérő szereplőként felbukkant pár rész erejéig a The Flash sorozatban is, ahol Ronnie Raymondot, illetve F.I.R.E.S.T.O.R.M.-ot alakította.

2016-ban Miller ügynök szerepében lesz látható az X- akták sorozat új részeiben.

Szerepei az élőszereplős filmekbenSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki