FANDOM

Menőfalva vagy eredetileg, és a Scooby-Doo, a kölyökkutya, valamint a Scooby-Doo és a Loch Ness-i szörny szinkronjában Coolsville a Rejtély Rt. szülővárosa.

MegjelenéseiSzerkesztés

Scooby-Doo, a kölyökkutyaSzerkesztés

A banda tizenkét évesen itt fejt meg rejtélyeket, a sorozat összes epizódja Menőfalván játszódik. Itt található mindenkinek az otthona, Scooby-n kívül mindenki a családjával él, aki Bozontnál lakik.

Mizújs, Scooby-Doo?Szerkesztés

A sorozat utolsó epizódjában a banda visszatér rejtélyfejtő körútjáról: a lányok és a fiúk két külön házban élnek ebben a változatban.

Scooby-Doo 2.: Szörnyek póráz nélkülSzerkesztés

A banda felnőttként visszalátogat szülővárosába, Menőfalvára, ahol tiszteletükre a helyi múzeumban kiállítást is rendeznek.

Scooby-Doo és a Loch Ness-i szörnySzerkesztés

Bozont megemlíti az egyik jelenetben szülővárosát: "Scooby, öreg cimbora, én nagyon úgy érzem, hogy ez már nem Coolsville..."

Scooby-Doo és a KoboldkirálySzerkesztés

A banda itt vesz részt a halloweeni vásáron, ahol többek között a bámulatos Krudsky is fellép.

Scooby-Doo! Az első rejtélySzerkesztés

Az első rejtélyt a banda Menőfalván, szülővárosukban oldják meg, ahol a helyi gimnáziumba járnak.

Magyar szinkronSzerkesztés

A Mafilm Audio Kft. által rendezett szinkronváltozatokban a város neve Menőfalva, a Masterfilm Digital viszont az eredeti Coolsville néven emlegeti.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki