FANDOM

Lena Dupree
300px-Lena Dupree.png
Információk
Neme
Haja fekete
Szemei barna
Képesség/erő átalakulhat macskalénnyé
Állás szakács
Produkció
Első megjelenés Scooby-Doo a zombik szigetén
Magyar hangja Náray Erika

Lena Dupree Simone Lenoir alkalmazottja egy ültetvényesházban, melynek a neve Sebhely Birtok. - legalábbis emberi álcájában, igazából egy macskalény.

MegjelenéseSzerkesztés

Lila pólót, rajta piros ruhát visel és ugyanilyen színű szoknyát. Fekete haja van és karika fülbevalói.

SzemélyiségeSzerkesztés

Emberi álcájában, Lena gyönyörű, aranyos és kedves, de főként roppant hűséges munkáltatójához, Simone-hoz. Engedelmes, és munkára kész.

Valójában egy vérszomjas macskalény, aki vuduvarázslatot űz.

TörténeteSzerkesztés

RégebbenSzerkesztés

Az 1700-as években érkezett a Sebhely-szigetre polgártársaival, köztük Simone-al. Különleges vallásnak hódoltak, mely egy macskaistenben hitt. A boldog élet a szigeten nem tartott sokáig. Annak vége lett, mikor Sebhelyes Jack a szigetre jött kalózbandájával és megöletett mindenkit rajta, és Simone-on kívül. Nekik sikerült elbújniuk. Macskaistenükhöz könyörögve azt kérdék, bár megmenekülhetnének: a macskaisten megvédte őket, és macskalényekké változtak, majd megölték a kalózokat. A későbbiekben a szigetre jutott turistáknak elszívták erejüket vuduvarázslat segítségével többek közt.

Scooby-Doo a zombik szigeténSzerkesztés

Mikor a bandát a szigetre csalja, és felszabadítják az átkot a szigetre, az összes macskalény, és köztük Lena is elpusztul.

MegjelenéseiSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki