FANDOM

Hámori Eszter
1.jpg
Információk
Neme
Főbb szerepe(i) Diána Blake
Születés 1969. augusztus 26.

Hámori Eszter egy magyar szinkronszínésznő, aki Diána Blake folyamatos hangja. Az összes sorozatban és filmben őt lehet Diána magyar hangjaként hallani, a Scooby-Doo, a kölyökkutya kivételével, amikor - mint a karakter 12 éves verziójának hangja - Talmács Márta szinkronizálta.

PályafutásaSzerkesztés

Már a kezdetektől fogva érdekelte a színészet, ezt bizonyítja, hogy a Nemzeti Színiakadémián (mai nevén Pesti Magyar Színiakadémia) folytatta tanulmányait.

1990-ben szerepet kapott a népszerű magyar teleregényben, a Szomszédokban, ahol "Dávid testvérét" alakíthatta. 1991-ben, szintén egy kisebb szerep erejéig, a Família Kft. c. sorozatban csillogtathatta meg tehetségét. Ezeken kívül még a Könyörtelen idők és a Rúzs című filmekben, valamint a Kisváros és a Patika című sorozatokban láthatták a nézők a tévéképernyőn.

Ezek után lépett be komolyabban az életébe a szinkronizálás, amivel már jóval nagyobb sikereket ért el, elmondása szerint "szerelmes a szinkronizálásba". Olyan híres sorozatokban szólaltatta meg magyarul a színészeket, mint az Angel, A Grace klinika, a Bűbájos boszorkák, a Dallas, a Lost stb. Különleges hangja miatt sokszor keresték meg különböző szerepekkel.

ÉrdekességekSzerkesztés

Szinkronszerepei a sorozatbanSzerkesztés

Szinkronszerepei egyéb médiábanSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki