FANDOM

Corey polgármester
Mayor corey.jpg
Neme férfi
Hajszín világosbarna
Szemszín fekete
Állás polgármester
Ide tartozik Oakhaven
Első megjelenés Scooby-Doo és a boszorkány szelleme
Magyar hangja(i) Kapácsy Miklós

Corey polgármester Oakhaven polgármestere.

MegjelenéseSzerkesztés

Kövérkés testén kék öltözéket visel, garbóval és inggel, haja göndör, világosbarna.

SzemélyiségeSzerkesztés

Jószívű ember, mindent megtenne városa sikerességéért, igaz, Sarah Ravencroft legendáját használta fel, hogy több pénzt kereshessen a város, amiért később bocsánatot kért és megbánását tanúsította.

TörténeteSzerkesztés

Scooby-Doo és a boszorkány szellemeSzerkesztés

Corey polgármestert akkor látjuk először, amikor Ben és a Rejtély Rt. Oakhaven városába érkezik. Corey elmondja Vilmának, hogy egy szellem kísért már egy ideje, aki a múlt évszázadból tért vissza, akit csak a boszorkány szelleme néven emlegetnek, és meggyőződésük, hogy Ben felmenője, Sarah Ravencroft szelleme az. Éjszaka, mikor a polgármester a belvárosba siet, Bozont és Scooby követik őt, hogy megnézzék, mit csinál. Később a polgármester felfedezi őket, mikor a boszorkány szelleme elől menekülnek. Ezek után a későbbiekben kiderül, hogy a boszorkány szellemének jelmezében csak Mr. McKnight volt, Corey asszisztense, viszont az is kiderül, hogy az egész város közreműködött a szellem megelevenítésében, köztük az ötlet szerzője, Corey polgármester is. 

Később az egész város bocsánatot kér Bentől, élén a polgármesterrel, aki teljes megbánását tanúsítja, amiért családjának boszorkányságról szóló legendáit kihasználták. Vilma rájön, hol lehet megtalálni azt a naplót, melyet Sarah - Ben állítása szerint gyógyító wicca - hagyott fenn, amit Ben már olyan régóta keres. A puritán falunál, egy fánál keresik azt, ahol a polgármester is jelen van. Miután kiderül, hogy Sarah nem gyógyító wicca, hanem igazi boszorkány volt, és hogy a napló valójában gonosz varázsigék könyve, Ben a könyv segítségével fogságba ejti a polgármestert is, a többiekkel együtt, majd megidézi Sarah szellemét.

A Rejtély Rt. és Thorn együtt legyőzik a szellemet és Bent, majd az őszi fesztiválon a polgármester vidáman táncol az Őszi Fesztiválon, aminek a Hex Girls-nek és más különleges attrakcióknak hála így elegendően látogatnak.

MegjelenéseiSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki