FANDOM

Ben Ravencroft
Ben Ravencroft.jpg
Neme férfi
Hajszín fekete
Szemszín fekete
Állás író
Rokonok Sarah Ravencroft
Első megjelenés Scooby-Doo és a boszorkány szelleme
Magyar hangja(i) Barát Attila

Ben Ravencroft egy híres horrorkönyv-író, aki a leszármazottja egy gonosz boszorkánynak, akit évszázadokkal ezelőtt bebörtönöztek.

TörténetSzerkesztés

A Scooby-Doo és a boszorkány szelleme nyitójelenetében segít a bandának elkapni a babilóniai zombikat egy múzeumban, majd meghívja a bandát szülővárosába, Oakhaven-be. Vilma nagy rajongója, végigbeszélik az utat, majd később elmondja a bandának, hogy boszorkánynak tartott felmenőjét, Sarah Ravencroft naplóját keresi egy ideje, aki igazából gyógyító wicca volt, azaz jóságos asszony, akit akkoriban félreértettek, és boszorkánynak kiáltották. 

Miután elfogják a hamis szellemet, amit Sarah-ról mintáztak, Vilma kideríti, hol lehet a napló, majd megtalálják. Ezek után Ben elmondja az igazságot: Valójában szándékosan csalta Oakhaven-be a bandát, hogy megkeressék neki a könyvet, mely valójában egy varázsigés könyv, Sarah ugyanis nem gyógyító volt, hanem valóban boszorkány, és a könyvbe börtönözték be. Ezek után megidézi Sarah-t, hogy szelleme visszatérjen a túlvilágról, majd a megidézett szellem - mivel ereje nagyobb, mint Bené - fogságba ejti Bent, Ben ugyanis uralni akarja a világot, míg Sarah elpusztítani, hogy bosszút állhasson rajta.

A Rejtély Rt. és Thorn legyőzik a boszorkányt, és így Ben is kiszabadulhat, amikor azonban Sarah visszamegy a könyvbe, hogy ott raboskodjon, magával rántja Bent is a könyvbe, így vele megy. Ezek után a könyv meggyullad és örökre megsemmisül.

MegjelenéseiSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki