FANDOM

Bódy Gergely
Bodygergely 2 150x200
Információk
Neme férfi
Főbb szerepe(i) Fred Jones
Születés 1979. október 29.
Még innen ismerheted Jack Spicer

Bódy Gergely egy magyar szinkronszínész, aki Fred magyar hangja a kezdetektől fogva, bár nem az összes változatban. A Scooby-Doo, a kölyökkutya, az élőszereplős filmek illetve a negyedik generációs filmek kivételével. - így Bódy a karakter leggyakrabbi hangja is.

ÉletpályájaSzerkesztés

2005-ben az ELTE Bölcsészkarán magyar szakon, 2006-ban a Színház- és Filmművészeti Egyetem tévés műsorvezető-rendező szakán szerzett diplomát.

5 évig volt növendéke a Magyar Rádió - azóta megszűnt - gyermekstúdiójának, majd 10 éven keresztül Földessy Margit Drámastúdiójába járt. Gyerekszínészként játszott amatőr és profi társulatok előadásaiban (Katona József Színház, Komédium), szerepelt közel 150 rádiójátékban, televíziós sorozatokban (Kisváros, Szomszédok), magyar és külföldi filmekben, és a mai napig szinkronizál.

Jelenleg az MTV Momentán című ifjúsági műsorának műsorvezetője, a Magyar Rádió internetes hírportáljának szerkesztője, és a Momentán Társulat tagjaként, a társulat interaktív improvizációs színházi estjeinek műsorvezetője.

Rendezőasszisztensként eddig a Pesti Vigadó színházi előadásaiban, és az Aquincumi Nyári Játékok produkcióiban dolgozott.

Szinkronszerepei a sorozatbanSzerkesztés

Szinkronszerepei egyéb médiábanSzerkesztés

Egyéb ismert szerepeiSzerkesztés

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki